Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av rebecca - 20 oktober 2011 20:51

Fake seem to be new trend in town and you're really in style...

 

Av rebecca - 20 oktober 2011 18:29

Är ju för goa! Asså så himla söta idag har vi vart i skogen o sen lekt ute och sen läst bok och gjort pärlarmband o en gör ett pärlarmband till mig  hur söt!


Kom hem la mig och sov jag börjar bli sjuk:( Men inte konstigt hälften av barnen är ju snoriga men ska se til latt försöka klara mig imorn så jag kan vila upp mig i helgen. Så tog bort mig på jobb i helgen. Sista dagen imorn på den här veckan ska bli skönt med lite helg.

Kom då iaf sov som vanligt men jag mår ju inte bra o huvudvärken släppte lite faktiskt. Sen körde iväg till köris hade körlektion som gick askanon!!! Seri jag ver inte ens nrvös idag oh äntligen gjorde vi lite körning som jag kan. Så gissa om jag var glad tjej när mamma kom och hämta mig  Varje litet steg känns så stort med körkortet faktiskt som man hela tiden går frammåt lite i taget vilket är så skönt!


Men nu ska jag bädda ner mig framför GG o bara ta det lungt.

Pussar!

6a81f2da_large

Tumblr_lt8b8qrisd1r2sqc1o1_500_large

Tumblr_lt9uvpuuto1qcomh2o1_500_large

Ovido - Quiz & Flashcards