Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av rebecca - 28 oktober 2011 22:48

Dagis från åtta till två hem åkte o jobba halv 5 till halv tio o sen iväg o sola o nu äntligen hemma. Huvudet dunkar o nej fy vad trött jag är.Så nu ska jag dejta kudden bigtime!


Tumblr_ltmbgvsvmy1qiy5r7o1_500_large

:(

Av rebecca - 28 oktober 2011 15:11

Nu är sista dagen gjord  på praktiken med alla underbara ungar!!Kommer sakna dem hur mkt som helst:( O så fick jag en liten present huur söta?! Första dagen kände man ingen nu känner man til lvarenda unges personlighet o dom börjar lära känna mig o då slutar man. Men det var verkligen varit hur mysigt som helst  


Ska åka iväg o jobba om en timme typ o tänkte sola efter det också. Måste passa på o fylla på solkortet näre är dubbelgrej;) Vill ju va brun när jag fyller år såklart höhhhö.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards