Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av rebecca - 14 oktober 2011 16:44

Usch kollade just på en film omen supermodell som växte upp i Afrika och blev könstympad när hon var 3. En blomma i Afrikas ökenen tror jag hennes böcker heter. Ah usch mår dåligt av att tänkap å det. Vi gjorde ju ett arbete om könsstympning förra året det är så hemskt att det gör ont i mig.


Till lite roligare saker då. Hade knappt inga lektioner idag så jag o Anchi åkte ner på stan när vi slutade. Jag fick med mig lite ansiktmasker o en jättefin skjorta från JC.  Åkte hem o har bara njutit av att det är fredag. Ah jusste bokat in 8 körlektioner nu så nu jävlar är vi på G ja o lilla blå;)


Nu ska jag ut och gå långpromenad i kylan mys.

Puss!

Haha finns ju en bättre "version" haha sååå söt!


Ovido - Quiz & Flashcards