Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av rebecca - 11 oktober 2011 20:17

Så gött att vara i Örebro på vardagseftermiddagar knappt inget folk på stan ju. Iaf blev ett par trosor, en onepice och en halsduk till mamma från Gina. Det var allt fakitskt. Letar efter den perfekta svarta skjortan o de perfekta kilklackarna eftersom dom jag ville ha inte finns kvar-.-'


Iaf gjorde klart etikuppgiften kan ha vart bland de slavrigaste jag gjort(a)Ska mejla iväg den snart.  Samhällsprov imorn hoppas jag kommer ihåg det mesta årtal o skit. Tycker de är elakt att man ska komma ihåg årtal ......

Iaf ska läsa igenom det innan jag lägger mig tänkte jag.

Jaa nu blire bloggläsning

Puss!

aww fan va söt bild! älskar we<3it

Tumblr_lswx78ca0h1qhqjazo1_400_large

Av rebecca - 11 oktober 2011 15:05

Lätt skol dag börja tio i tolv sluta tjugo i tre o vi har bara tittat på film. Men snart blire Örebro med IdN vet inte vad jag vill ha men men en ny plånbok kanske?Min är så mini hihi.

men först mejla iväg min rehabuppgift så den blir ur världen.

PusS!

Av rebecca - 11 oktober 2011 11:18

Börjar j utio tolv idag så har sovit ut riktigt bra haha.  Fast tog 452098245245 timmar innan jag somnade inatt, jag kan verkligen inte titta på min tv på rummet innan jag somnar för d somnar jag aldrig! Men om jag tittar nere o sen går o lägger mig äre inga problem? Aja iaf har jag vart tuff tjej men de är så töntigt så vågar inte berätta haha:$

Snackat lite med Jenfan har också hunnits med o snart ska jag åka till skolan för 2 lektioner. Men har världens mysigaste kofta/poncho på mig så de ska nog gå det här.

Puss!

blir så glad av den här låten=D!

Ovido - Quiz & Flashcards