Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av rebecca - 3 oktober 2011 22:18

Asså fan vad duktig jag är , jag är nog en litten pluggis...eller inte. Men gått igenom samhällen nu seriöst och behöver bara läsa på det imorn o få in alla ord o årtal i huvvet. Pluggade lite sjukvård också men nu orkar jag inte en sekund till för jag har så sjukt ont i huvudet.

Tur vi är lediga imorn menjag vet ju vad jag kommer göra...plugga:(

nej usch nu släcker ja för ikväll

natti



Av rebecca - 3 oktober 2011 18:37

Upps råkade visst somna i en o halv timme. Men mitt huvve ville döda mig så mår lite bättre nu iaf.

I skolan höll vi på med dockor idag haha så sött. Asså fyfan vad mycket plugg jag har men jag orkar inte. Men vi har studiedag imorn så hinner nog med en del då men borde verkligen plugga nu. Kommer verkligen inte saknar samhällskunskap efter studenten.

aja nu ska jag vakna till o sen öppna böckerna

Puss!

kaninbebis:DD

 

Ovido - Quiz & Flashcards