Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av rebecca - 10 oktober 2011 18:21

Har jag sagt att jag älskar min bil?  

Iaf bra humörtjejen idag är jag så jag blev galet sugen på att köra lite, har körlektion på torsdag så lugnar mina nerver om jag får träna lite. Så vi åkte til lskolan och övade parkering o sen flygfältvägen sen o gick upp på 5an första gången i lilla blå haha söt tjej. Ville testa innan vi ska köra till Degerfors. Iaf sen E18 hem o stan och jaa gick askalas. Ihhhh.

Men nu blire promenad med IdN


O måste bara berätta vad en sötis sa på dagis förut när jag var där:

(ungen)- Vem är du?

(jag)- Rebecca

(ungen)-vem är du?

(jag)- Rebecca?

(ungen)- Ja, men vem är du?

Hahha så söt

Puss!



Av rebecca - 10 oktober 2011 16:06

Ska börja på två hemtentor typ känner mig rätt motiverad. Så fåre bli lite körning sen kanske fått tillbaka motivationen. Iaf orkade jag inte åka ner till köris imorse gick upp tjugo över nio kom till skolan alldeles försent men ibland så nej...Men blev bra såfort jag kom dit:)

Vi gjorde lite barnuppgiftero sådär rätt soft. Slutade en timme tidigare också men bara för vi har hemuppgift som vi lika gärna kan göra hemma.


Men på vägen hem stannade jag till på sjölyckan där jag ska ham in praktik. Det är dagis så alla barnen hann ställa 1000 frågar haha på tio minuter som jag var där  

Seriöst så himla mys skare bli att vara med pigga glada barn istället för sjuka på sjukhuset även fast det också är kul o givande ska det bli skönt att lämna sjukhusmiljön en sväng.

Men nu ska börja med plugget så det blir klart

Puss!


090855503686dc_large

Ovido - Quiz & Flashcards