Alla inlägg under november 2011

Av rebecca - 15 november 2011 15:22

Dagen går mkt bättre med lite sömn hehe. Började dagen med fotografisk bild men han var inte där som tur var så fick en uppgift bara som var klar på 20 typ. Så ja åkte till bergslag o försökte plugga lite ficknån fråga klar så komRahwa o gjorde mig sällskap. Sen hade vi lite etik som jag dör på för de är så tråkigt! O sen barnvård men vi har ju hemtentan så vi fick egen tid så jag åkte till körskolan o satt där en timme eller 2 o plugga.

Så nu ska jag göra klart den där äckliga tentan.........


Funderar på o ta en promenad ikväll o sola också väntar på att Jenfi ska sluta skolan så vi kan planera lite fredag också hehe.

Inget stall idag bara massa plugg elelr massa o massa men tentan som jag ska göra nu

Puuusss!


Av rebecca - 14 november 2011 22:17

Asså inatt var ingen rolig natt:( jag somnade inte förrens fem typ! O gick upp kvart i sju. Men det var omöjligt för jag var pigg o hade för mycket att tänka på. Så satt o la till massa låtar på min Ipod. SÅ ja dagen har varit rätt flumm haha. Men jag har vart pigg fakitskt utom på svenskan för vi kollade på jesusfilm o jag hatar religon så...

O imorse var ja tvungen att åka ner till köris för jag hade totalt glömt bort mössprovningen! Men det löste sig.


Asså  vi har beställt studentmössor idag!  STUDENT<3 Min blev så fiiiin + en liten till grej haha kommer låta mest på vårt flak iaf;) Så det gjorde mig så sjukt lycklig idag! Sen hade vi chill lektioner också o fick gå tidigare. Så hem följa med bror till elgiganten o sen hem käka lite . Iväg til ltandis där ja fick vänta i 28 år shiiit vad irreterad jag var + att jag hatar att gå dit för d luktar så vidrigt!  Men det gick bra iaf.

Sen köpte jag juldagen biljetter o sen blev det en promenad hem. Var hemma en halvtimme iväg till Maggie o rida henne hon kändes helt okej idag men var mkt bättre igår. Jag tror jag rider bättre i nya haha.


O så var jag hemma nu runt tjugo i tio kanske. Så ska strax lägga mig o sova.

Pusssss!


Av rebecca - 13 november 2011 23:44

Jaaa lite övningskörningn blev det har körlektion imorn bitti men ska dit innan o göra teoriiii som vanligt. Kan ni fatta hur mkt jag längtar tills ja får mitt körkort. Ska fan rama in det o hänga upp på väggen. Men det gick bra o göra.

Sen på eftermiddan så var jag o red maggie vi var i nya för i gamla var det massa hundar. H on kändes kalasfin idag! Gäller bara att hitta takten från början.

Sen hem o käka litte o har kört lite cross, pratat med Jonna kollat Jersey shore o nu kollar jag Walk the line. Men ska sova nu ska bara ta mig upp till sängen o sådär haha lat tjej.

Ny vecka i skolan , kan man ärligt längta såhär mycket till studenten?

En vecka kvar tills jag fyller om tio minuter också inte illa

Pussr!



Tumblr_lulz1awvew1r3kvwto1_500_large








Av rebecca - 13 november 2011 23:32

Tumblr_ls5ku0l0jp1qzdiqvo1_1280_large

381868_291303374224613_269480439740240_1015475_78438084_n_large


Tumblr_lu3m3yrl3p1qgv8edo1_500_large



374949_218336581567937_155374334530829_508159_352342517_n_largeBitch_174401465_large

Av rebecca - 13 november 2011 11:27

O jag mår priima blev rätt lungt igår men de var kul. Va hos Hanna först o käka o fixa  sen drog vi till Kotten o va där tills dem skulle ut då eller ja alla skulle ut. Jag är fortfarande minderårig:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Nästa helg är sista helgen iaf som jag INTE få gå ut sen blire ju att ta igen alla helger jag missat höhhö;)


Men va hemma runt ett kanske o gick o la mig direkt. O vaknade av att jenfi ringde o nu är jag uppe. Idag blire lite övningskörning, stall o sådär.

Puss!

Av rebecca - 12 november 2011 16:56

Lördag idag då vaknade åtta imorse dyngpigg men vägrade gå upp så låg vaken en timme o sen somnade om till typ tjugo över elva? Hörde om Ida ville med på stan en sväng o det ville hon så vi åkte ner o vi handlade lite grejjor o sådär köpte världens goaste filt också!! Lätt bästa köpet. Den får värma mig ikväll.

Sen har jag inte gjort så mkt mer sitter här o fixar mig lite smått inför ikväll. Blir dock tidigt för mig eftersom dom andra ska ut men det är okej för om 2 helger är jag med ut;)


Ska fortsätta lite här så hörs vi imorn

Puss!

sommar<3

Av rebecca - 11 november 2011 22:00

Maggie var så duktig idag hon är riktigt kul o rida o det kändes 1000 gånger bättre idag än igår iaf! Men hon var nog bara väldigt pigg igår tror jag. Sen körde dem hem hästarna höhhö jag hare ju lyxigt;)  O så var jag på ridskolan en sväng innan jag cyklade hem i dimman.

Sen hem käka chilla lite o sen åkte jag o Ida och solade o nu ska jag nog lägga mig och sova utan att plugga någonting innan. Ingen skoluppgift o ingen teori bara sova  

Godnatt

<3


Tumblr_luiix05bwg1qbqhnzo1_1280_large

Ad_z_dgcqaex4mc_large

Tumblr_lsdc10yazv1qd3478o1_400_large


Av rebecca - 11 november 2011 13:42

Känner mig duktig som gikc till skolan idag o sen hade vi inte ens samhällskunskap så jag råkade ringa o väcka Emelie för jag trodde vi var i teknikhuset. Men det var inställt så jag satt o pluggade körkortsteori istället. Sen hade vi lite svenska o sen rehab så vi kollar på en film om demens så det var chillll fick till o med sluta tidigare så då gick vi o käka. O sen åkte jag ner till köris o gjorde meeeeeer teori gick bättre iaf.

Nu sitter ja myser i mjuksiar o bara njuter av att det är fredag.

Ska upp och rida Maggie idag också ska bli kuuul men det är inte förrens ikväll så har många timmar att vila lite på.

hih

Pusssar!

 Kul bror man har haha:E

 

Ovido - Quiz & Flashcards