Alla inlägg den 1 maj 2011

Av rebecca - 1 maj 2011 22:37

im a orange thats a key theres a emo clown on tv HAHAHAHAHAHA

Av rebecca - 1 maj 2011 22:18

Ledsen för dålig uppdatadering.

Idag har jag blivit klar med min historie uppsats och hon har mottagit mitt mejl och det betyder att jag från och med nu är fri från skolan vilket är så härligt!


Sen gick jag över till Ida för att visa lite bilder från när vi var små haha vi dog en naing. Sen tittade vi på Idas babybilder och seriöst så söt haha. Sen tittade vi på nån halvdålig film, sen annoying oragnge och til lsist prison break med popcorn och juice och sen blev det en promenad i spåret. En perfekt söndag med andra ord.

Sitter här och lyssna på fin musik. Och är nervös inför imorn! Seriöst nerver har jag verkligen men jag är nervös på ett bra sätt iaf. Ska bli kul.


Vi börjar med introducering(stavning?) men passerkort, kläder och ergonomi i källaren så det blir ingen arbetesdag imorn utan börjar på tisdag.


Nu har jag nog inget mera att säga fakitskt.

söta elelr vad?:D

 





Av rebecca - 1 maj 2011 12:04

Haha valborg iår höjer vi inte till skyarna. Skulle vartv i spåret och grilla men de var svinkalllt ute igår så vi gick hem till flaskan och ja där var vi. Nyktert för mig. Men folk tjafsade och tjöt och ne ja vene. Men det var kul att göra något! men nästa år fåre bli lite mer planering  och fint väder;)


Iaf idag äre söndag och mina ögonfransar är ihopklibbade för jag sov med ögonbindeln på mig. men jag orkar inte gå och ta bort det. Idag ska jag mejla in min historie uppsats. Sen vet jag inte.


Och jag kan inte fatta att praktiken börjar imorn ! Så galet nervös.

Puss!






Ovido - Quiz & Flashcards