Alla inlägg den 21 maj 2011

Av rebecca - 21 maj 2011 14:28

Var uppe i stallet runt typ halv tolv knoppade en söt Embla på typ 20 min gick ju asfort hade ränknat med typ 45 min haha.

Hälsade på en underbara Sessan också! Kan ni fatta att hon var "min" förra året vid den här tiden? Saknar henne. Men hon fick en morot så pussades vi lite hihi gullihäst.

Älskar verkligen den där hästen obeskrivligt:(

Sen gick jag ner på ridskolan såg en utav de nya hästarna men ska dit imorn också och kolla på 20 års showen såklart! och då får ja se de nya på lite närmare håll. Sen sprang jag högis hem gick bra lite håll och jag hatar håll. Vet ni att inte ens läkarna vet varför man får håll...

Iaf annrs vare klockrent.


Var hemma för en timme sen och har inte duschat än är lix påväg haha. Snabb cheeeeeey.

Puss!

Av rebecca - 21 maj 2011 00:33

Vi köpte med lite glass, jordgubbar och grädde och satt och mumsade på till lite PB säsong ett. En riktigt slö kväll helt enkelt och jag tror alla var lika trötta:)

Hemma runt tolv typ så nu ska jag sova lite.

Klockan ringer iaf tio i elva för jag ska hjälpa Jenfi med lite knoppar imorn och tänkte springa högåsen hem sen så det blir perfekt. Så länge sen jag sprang högis juu och efter ikväll är en springtur mer än nödvändig ;E haha.

Godnatt!


Ovido - Quiz & Flashcards