Alla inlägg den 26 maj 2011

Av rebecca - 26 maj 2011 23:26

Var i stallet idag en sväng mötte Jenfi så vi pratade lite och sen följde jag med henne upp t hennes stall. Myste lite med Sessan också. Fina fina Sessa.

Att det ska vara så svårt att släppa taget.

Ska inte sitta och skriva en emo text men när de kommer till den där hästen då slår mitt hjärta xtra hårt   

Desto mer jag är ifrån stallet desto mer saknar jag det och när jag är där saknar jag det ännu mer men åh nej jag vet inte allt känns bara komplicerat.


Sen iaf så åkte jag hem och tittade chilla litte sen åkte jag och idN ut och cyklade med Donna och jag var tvungen att hoppa inpå nöjes och köpa tuggumi. Har haft sån hemsk tuggimuabstines. Men nu är den stillad.


Nu ska jag snart sooova för ännu en skön ledig dag imorn!

Puss!

somefellingneverseemtoletgo

 

Av rebecca - 26 maj 2011 16:40

Godmorgon var jag nära på att skriva haha!

Men så äre inte gick upp vid tio efter natt med dålig sömn som vanligt! Hade så ont i knäet men efter lite ipren blev det bra igen och jag sov t tio. Då gick jag lite med hunden och sen fixade mig och åkte ner på stan. Gick där och kika lite fick med mig ett nytt puder hem mitt var slut:( Och jag som trodde att de skulle vara lungt på stan, de vare inte massa folk juu.

Sen åkte jag hem gjorde lite käk och så kom Jonna och hälsade på en stund. Sen har jag tittat PB och ska snart åka upp t konsum tänkte jag har tuggimiabstinens. Jag lämnade ju min tuggumiburk i skåpet i skolan. Fattardock  inte varför. kommer ju inte tugga upp typ 20 tuggimin på 2 dagar?


Sitter och fryser brrrroch funderar på vad jag ska hitta på. Rastlös som jag är.

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards