Alla inlägg den 4 maj 2011

Av rebecca - 4 maj 2011 22:14

Då var det klart! Imorn jobbar jag o Emelie kvällså det blir prima vi ska även til lskolan och fixa grejor innan jobbet. Duktiga tkr jag vi är!

Nu vill jag bara tvätta bort sminket och byta om till mjukisar och bara läsa bloggar och sen sova.

Sitter och lyssnar på John Mayer free falling den låten<3becca.

 


Av rebecca - 4 maj 2011 11:31

Kallt idag med! Klockan var ställd på nio för jag hade tänkt springa på morgonen men när klockan ringde var de sååå skönt att ligga kvar i sängen. När jag för en gång på ca två veckor sov riktigt bra också. Så jag gick upp tjugo i tio med en tanke att gå ner på stan.

Måste hitta något till Fredriks student och visste att HM har en jättefin klänning/tunika i korallfärg. Men nej den fanns ju såklart inte. Men köpte lite annat. Åkte halv elva var hemma elva haha älskar att bo nära stan. Så nu snart ska jag fixa lite grejor och sen äta lunch och sen gå iväg till "jobbet" jag skriver jobbet fast ni vet ju att det är praktiken jag menar.


Min första kväll ikväll jobbar från ett till tio.... men det går säkert bra.

Nya navelpiercingen blev riktigt bra tilsllut på tal om annat. Trodde staven var för kort men den är perfi hihi.

Har en känsla av att jag kommer vara dötrött när jag komemr hem men kanske bloggar lite mera då.

pussar!

 



Ovido - Quiz & Flashcards