Alla inlägg den 22 maj 2011

Av rebecca - 22 maj 2011 23:14

Söndag idag och ny vecka imorn.

JAg vaknade runt elva idag gjorde inte mycket förmiddan utan gick t Jenfi sen och gjorde en hemlig sak som vi håller tummara för! Sen gick vi vidare t stallet Jenfi o Embla hade lite ponnyridning;) Sen ner till ridskolan och titta på 20 års showen. Dom var superduktiga!

Sen stannade jag en stund efter det och tittade på de nya hästarna och så. Sen cyklade jag hem och käka och gick ut med Donna. Gick vid IP typ och tror ni inte att de börjar SPÖ-regna!? Jag hade lix tisha på mig:(

Bara att gå hem igen.


Sen tittade jag på en söt film oh sen gick jag hit och sen duscha jag och nu sitter jag och smörjer in mig lite så min bruna färg förhoppningsvis sitter kvar.


O min jävla läpp vägar läka! Sen jag åt dom där dumma chipsen;( Det cuttade tydligen djupt. ska dränka med idomin så jag blir riktigt fjååtizz när jag ska sova.

Men nu ska jag sluta babbla och gå och lägga mig ska upp 6 imorn omg.

Puss!

 

Av rebecca - 22 maj 2011 11:10

Så häligt väder ute och när jag  vaknade vare helt vitt utanför mitt fönster pga såna här maskros saker. Funderar på attgå ut och springa antingen nu eller efter showen i stallet men då måste jag upp och hämta mig cykel i stallet.Hmmm Ska till Jenfi innan iaf.

Igår hade mitt löshår tvätt dag och innan så lockade jag det bara för att se och gud va fint det blev! Får mig att längta ännu mer till studenten nästaår    Iaf så luktar mitt hår jättegott hihi. Har ju knappt användt de på en månad:(


Gårkvällen spenderades i grannhuset med Ida hehe vi kollade på skräckfilm och sen på rasten! Så bra asså rasten skräckfilmen var lite konstig men jag blundade lite för ofta haha så missade det mest äckliga.


Aja nu ska jag läsa bloggar.

Puss!

  

Ovido - Quiz & Flashcards