Alla inlägg den 13 maj 2011

hmm

Av rebecca - 13 maj 2011 23:53

Tror jag börjar bli vuxen....trött innan tolv en fredag och faktiskt vill gå och sova. Nyttigt för mig att vara på praktik tydligen. Fast ja var ju ledig idag men ah. Imorn börjar jag ett och det känns helt okej. Ska ringa igen til len person på måndag om sommarjobb för hon va ledig idag. Så nervös!


Kvällen spenderades med Jonna lite promenad och liiite godis. Kändes rätt onödigt igentligen att öta godis eftersom jag sprang idag så det blev bara några få bitar. Undrar om jag kommer ha träningvärk imorn? Känner mig helt mör i låren haha. Fast jag htar träningsvärk så hoppas de känns bra imorn.

Men nu ska jag sluta babbla om tråkiga saker och sova.

Hoppas drömma lite om Götebrog.

Puss!


Av rebecca - 13 maj 2011 10:56

Yeeees fredag! Och jag är ledig känns underbart bra.

Ska snart trampa iväg t nobel tänkte jag och springa aldrig sprungit där så måste väl prova;) Känns dock som jag är lite lätt mör sen igår men aja det ska nog gå.

jag har galet tråkigt och sitter och lyssnar på Håkan måste lära mig lite mer låtar juu;) Det typ 2 månader kvar bara.


Nu ska jag inte sitta här mer

Puss!

Av rebecca - 13 maj 2011 10:56

Yeeees fredag! Och jag är ledig känns underbart bra.

Ska snart trampa iväg t nobel tänkte jag och springa aldrig sprungit där så måste väl prova;) Känns dock som jag är lite lätt mör sen igår men aja det ska nog gå.

jag har galet tråkigt och sitter och lyssnar på Håkan måste lära mig lite mer låtar juu;) Det typ 2 månader kvar bara.


Nu ska jag inte sitta här mer

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards