Alla inlägg den 7 maj 2011

Av rebecca - 7 maj 2011 17:07

Snart kommer Jonna sitter ocg vägbeskriver henne lite haha. Vet inte riktigt vad vi ska göra men de var länge sen vi umgicks så det ska bliii skoj.

Så nu sjka jag gå och byta om hehe.

Puss

   

Av rebecca - 7 maj 2011 15:36

Så himla skänt äre att vara ledig! Har solat och bara tagit det lugnt. Underbart väder!!

Ska iaf hoppa  i dsuchen nu och göra mig iordning i brist på annat. fast de är rätt chill att sitta och sminka sig framför tvn haha. Yes det ska jag göra.

Puss!

Av rebecca - 7 maj 2011 10:39

Förlåt för dålig update har verkligen inte orkat blogga.  Igår var jag  mamma i Örebro och jag köpte mina älskade spring tajts underbart! Dem var fett sköna. Så jag gick ut och sprng när jag kom hem och jag fick avbryta för jag har så ont i knäet!!+ benhinnorna igår var det värre än någonsin det var hemskt.


Sen iaf blev det att åka til lbråten och fira Oskar som fyllt tjugo. Och ja det var chill blev lite grillning och sådär. Var hemma runt halv två igen var astrött. Så vaknade jag tio utav sms och tack gode gud föt det! Drömde jordens sorligaste dröm så när jag vaknade så rann det tårar:(

Påminde mig om att jag ska besöka dem jag älskar lite oftare:)

lite bilder sen igår

 

       

Ovido - Quiz & Flashcards