Alla inlägg den 2 maj 2011

Av rebecca - 2 maj 2011 16:26

Första dagen gjord elelr inte riktigt dagen har bestått utav massa ergonomi med klassen i källarn. Vi har fixat skåp, passerkort, kläder och allt praktiskt. Imorn ska vi också fixa gymkort! Dem hade ett jättefin gym och perfekt att det är litet och bara för vårdpersonal. Så där hoppas jag att det kommer spenderas många timmar.


Sen på slutet gick vi upp till avdelningarna och jag hälsade på min handledare presenterade oss och så. Så imorn börjar ja klockan sju! Galet.

Inatt kunde jag verkligen inte somna så idag hoppas vi att det går bättre med det kommer vara död annars. Ska möta Emelie så tar vi sällskap.


Idag ska jag hömta ut min piercing och kära lite i samma veva. men börjar tröttna på nu att köra aoutomat när jag ända inte ska ta körkort på det. Så ne nu hoppas jag att vi börjar med koppling snart. Och jag vill hämta min piercing och byta NU. Hatar att vänta dels så har pappa bilen och sen får man inte hämta förrens efter klockan 17.


Vad ska jag fördriva tiden med då? Hmm har inget PB hemma ju:(

Aja ska mejla iväg mitt schema om jag orkar hämta det-.-' o mejla lite andra saker också...

Okej vad vuxen ja är;)

Puss!  


Ovido - Quiz & Flashcards