Alla inlägg den 9 maj 2011

Av rebecca - 9 maj 2011 19:10

Jobba?Flytta?Matte B? Läsa vidare? Inte läsa vidare? Vilket pogram? Vart? Körkort?PA?Student?Balen?Studentresan?

Åhh jobbiga frågor som torterar mitt huvud. Det här året kommer bli tufft i höst alltså.

Tack för sommarlov iaf! Har en del att fundera på.

Måste till skolan o prata med studievägledaren...jag som trodde jag skulle få slippa skolan i 5 hela veckor. Men måste ta tag i det här.

When-nothing-goes-right-go-left_large

Dag

Av rebecca - 9 maj 2011 16:40

Tumblr_krqqp6c1x31qzr04eo1_400_largeHela dagen har gått fort idag så det har gått bra.

Kom hem runt fyra käkade och nu ska jag gå ut smälta maten och fortsätta läsa min bok. Inatt kunde jag självklart inte sova så fortsatte läsa lite då. Usch blir bara hemskare och hemskare. Men riktigt intressant!

nej inte ska jag sitta här mer måste njuta av vädret hihi,

Pussar!



Ovido - Quiz & Flashcards