Alla inlägg den 3 maj 2011

Av rebecca - 3 maj 2011 21:11

Fett gött att sola. Jag kan verkligen förstå varför människor blir beroende men nu ska jag inte sola på några veckor iaf. Ville bara få en grund. Och det har jag hehe.


Sen gjorde jag klockrena varv i spåret och sprang tydligen asfort! Fick en liten chock när jag tittade på klockan när jga kom hem. Så nu sitter jag här och det känns bra att jobba kväll imorn. Börjar ett till tio. Men ska springa på förmiddan för på torsdag måste jag till skola för att lämna o hämta saker.

Nu ska jag försöka hitta något att titta på för min kära bror kollar på fotboll...........................-.-'

Puss!

Av rebecca - 3 maj 2011 16:01

kan ni förstå hur kallt det är?Det snöade idag det var hemskt hade vinterjacka på mig o grejjer. Iaf de gick bra på jobbet. Så har vart hemma en stund nu tanken var ju att vi skulle gymma idag men Emelie fick sluta tidigare så det blev för stor tidskillnad. Till helgen hoppas jag att det blir iaf! Måste ju passa på ;)


O sen äre så kul när vi från klasser springer på varandra på sjukhuset haha alla med folk i rullstolar och påväg hit eller dit. Allt är ju så nytt.


Idag är tanken att gå ut och springa iaf. Och sen sola litte med IdN. Så jävla sämst att de tog bort solariet på lasarettet där de kostade 20 kr för en halvtimme. 

Men lite sol behöver man i detta hemska väder.


Just nu sitter jag och myser i mitt täcke framför datorn och är lite irreterad på att jag inte orkat gå upp till Hanna och hämta mera PB. Saknar PB:(

Jag är så galet filmsugen! Vill bara mysa ner mig o soffan och titta på typ A walk to remeber elelr nån annan galet gullig tonårsfilm. HIhi.

 


  







Ovido - Quiz & Flashcards