Alla inlägg den 3 december 2010

Av rebecca - 3 december 2010 21:30

Nej det blev inte allföt mycket shopping idag.

En söt blus lite lagom julig

En bok

En halsduk

Ett par mjukisar

En mjukis tröja

Kanske inte vart så lite ändå. Men det enda som fanns var antingen svart eller transparant... lite synd.


Aja jag och mamma hade en fin dag iaf  


Och idag spelade dom såååå dålig musik i affärerna(ja jag lägger märke till sånt). Hade ont i huvudet efter en kvart. Men så äre det jänt när man har pengar och är dyng shopping sugen då hittar man aldrig nått lix men när man inte har pengar.


Men det är fredag and I love it. Idag har varit en sån bra dag  

Nu ska jag lägga mig och läsa min nya bok.

Puss och godnatt:)


Av rebecca - 3 december 2010 12:14

Föreläsningen med Paolo var riktigt bra! Kul kille det där;)

Och han berättade att hans magsäck typ inte kunde töja sog för han gjort så mycket sit ups och för han har så starka magmuskler That's HOT   Hehe skoja bara eller inte.


Jag är busig!


Hade ju tänkt träffa Lorenzo när han var i Örebro idag men som jag misstänkte ska han vara på nån jävla klubb:( Tearface big time!


Jag slutatde j uefter föreläsningen eftersom jag är ledig resten utav dagen. Fortfarnde tearface på det! För jag ville vara med på easylinen.

AJa ska göra lite annat nu:)


Ovido - Quiz & Flashcards