Alla inlägg den 4 december 2010

Av rebecca - 4 december 2010 22:09

Idag mådee jag verkligen inte bra när jag vaknade. Vaknade inatt av att jag hade så j*vla ont i mina ben så sov med två täcken inatt så gick det över. Vaknade runt tio typ gick upp åt frukost sen gick jag o la mig med kläder på mig och två täcken och sov til ltyp halv 2. Gick upp igen mådde lite bättre med typ knarkar alvedon.


Så fick ställa in hela min dag:( Hade ju möte i stallet och sen va med tjejrna på kvällen. Typiskt. Tycker jag kan få lite tur snart i mitt liv. Trött på att vara sjuk och missa saker hela tiden. Känns som alla gör något ikväll/idag.


Asså jag har något extremt tråkigt. Har börjar titta om OC från börjar så det har underhållt mig hela dagen typ. Love it.


Sitter och lyssnar på Paramore. Har blivit helt kär i dom galet bra!  Man blir väl som man umgås Jonna har smittat mig.


Jag är inte trött kommer aldrig somna inatt. Eller lite trött är jag allt:)

Får göra en sånhär ful länkning.

http://www.youtube.com/watch?v=A63VwWz1ij0&NR=1

Ovido - Quiz & Flashcards