Alla inlägg den 9 december 2010

Av rebecca - 9 december 2010 19:47

Klar med ett arbete bara de deprimerande kvar. Och då menar ja inte att de är tråkiga utan de är sorliga och deprimernade. Håller på och skriver om dead man walking till samhällskunskapen. Skulle kolla en sak och råkade få se lite av hur den slutar! Det var inte lyckligt och vi ska se färdigt imorn ja kommer tjuta ja lovar:(

Sen nästa arbete handlar om döden bara yeey gu va kul! NAT!


Behövde lite pause därför ja bloggar hihi.

Ska fortsätta nu muntrar upp mig själv med lite OC sen;)

Av rebecca - 9 december 2010 16:18

Hela dagen lång mös runt i min mjukisar och min nya halsduk idag:)

Och ja kommer inte vidrare i bubbletown helelr blir ju galen;e mitt hemliga beroende(A

Idag blire inget stall utan ja ska försöka börja på mina arbeten. Riktigt duktigt!

Har inte så mycket mera att säga.

PussN!

Ovido - Quiz & Flashcards