Alla inlägg den 19 december 2010

Av rebecca - 19 december 2010 21:14

Åkte upp til lstalelt runt fyra när pappa kom hem. Gick upp til lLoffe pysslade med han och sen ner på ridskolandär Mimmi och Jonna var så pratade med dom och kkolla när Jonna red. Sen red jag lite också hihi kul o rida påny. Åkte med Jonna hem sen också. Sen har jag gjort lite allt möjligt. Pratat me Jonna i telefon, städat lite, kollar igenom min uppstas och lite annat.

Nu sitetr jag och dricke te och har skarpa funderingar på att  kanske måla klart min teckning.



Av rebecca - 19 december 2010 13:12

Äntligen klar med arbetet    

Bara tre dagar kvar i skolan och sen lov  

Blir stall sen innan ja dör av uttråkining fast de blir inte än för pappa har inte kommit hem än  och de känns inte alltför motiverande att gå till stallet. Tänk om det var vår mmm med solen som skiner  

Längtar!


Av rebecca - 19 december 2010 10:08

Fyfan vilket väder! Tänker sätta en fot ut genom dörren idag iaf. Hatar att sitta "instängd"

Och inatt sov jag värre än nånsin ja vaknar o är klarvaken typ 5-6 gånger per natt bah yes;eee

Nu ska jag skriva klart mitt arbete iaf.

Åt nyss frukost också är lite sugen på att åka til lstallet en sväng men får se när papi kommer hem:)


Ovido - Quiz & Flashcards