Alla inlägg den 21 december 2010

Av rebecca - 21 december 2010 22:26

Ja måste fortsätta läsa min bok. Så det ska jag göra iaf några sidor så ja somnar sen. Jag sov ju förut me känner mig trött endåå.

IMORGON ÄRE JULLOV!  

HIhi puss!

  


Av rebecca - 21 december 2010 18:58

Av rebecca - 21 december 2010 18:46

Asså idag vet jag inte riktigt vad det har varit för dag. Blev så jävla tjurig på idrotten på vissa personer men iband får de fan räcka! O kör man lagsport spelar man som ett lag o ställer upp för laget.

Blev tjurig hela dagen pga utav det iaf....men de ska bli så skönt att ta jullov från skolan  o klassen o läxor o arbeten.


 Mami hämta mig  Så va hemma typ 2 käka och sen gick ja o la mig o sov för ja var fortfarnde så jävla tjurig. Trodde ja skulel avlida när klockan ringde halv 4:a men böt om och åkte till stallet. Så red jag Buster barbacka ja älskar den hästen  

O kom hem runt 6 typ käka o duscha och nu sitter jag här och myyyyser o lyssnar på "the only exception" undrar om de verkligen finns en person som är "the only exception" hoppas de :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards