Alla inlägg den 13 december 2010

Av rebecca - 13 december 2010 22:03

Det var så gött att köra lite cross igen! Hoppas ja blir frisk snart så jag kna börja springa igen saknar det så sjukt galet mycket.

Imorn börjar jag på colluseum med spinning tjugo i tio älskar tisdagar sen svenska ocg sen psykologi.

Vad ja älskar ännu mer är att det snart är jullov.


Satt nyss och kollade på jersey shore asså det är j utyp 100 gånger värre än kungarna av tyresöland;e Fast jävligt underhållande.


 Fast nu ska jag dejta kudden, är så himla trött.

Natti:)  

Av rebecca - 13 december 2010 18:39

Skolan idag vr inte kul mått dåligt hela dagen med lock för öronen ont i huvudet och ta mig fan allt jävla skit.

Men när ja va sjuk efter putte fick ja några tabeltter som skulle räcka 2 omgångar iaf det kom tillbaka så mamma åkte upp och hämtade dom åt mig. Hoppas mitt lock släpper någon gång.


Sen åkte ja o Ida ner på stan till centrala trafikskolan och fixa äntligen in oss på en kurs så vi får börja övningsköra någon gång. Bra det.

Sen hem en snabbis och sen åkte jag och mamma och tände ett ljus i stallet. Det känns så fint på något sett att tända ett ljus som att men bryr sig.


Kan inte få det ur mitt huvud

Ja tror ingen kan förstå och det kommer ta tid att acceptera detta.


Nu ska jag gå ner och köra cross och kolla OC.


Av rebecca - 13 december 2010 11:32

Antar att det är för ja inte kunde sova inatt. Massa hemska bilder i mitt huvud så fort ja blundade. Ska nog åka upp och tända ett ljus ikväll. Vill heslt inte se det som finns kvar.


Vi har samhällskunskap inte det minsta kul och jag gör mitt arbete hemma också så.

Ska försöka göra klart det när jag kommer hem. Orkar inte.

Ska läsa lite bloggar.

:)

Ovido - Quiz & Flashcards