Alla inlägg den 27 december 2010

Av rebecca - 27 december 2010 23:04

Imorn blire Örebruu för fulla muggar kontot laddat humöret på topp och med bästa!

Städade de ju somsagt heeeela förmiddan men det känns så himla bra nu. Nu vill jag flytta in datarumssängen i mitt rum och sen äre klart. Sen får mami inreda lite. Vill ha en fotölj också.Mys

Va i stallet hela eftermiddan och gjorde inget vettigt. Så kan det vara ibland inte mig emot. Sen tog jag och Angie sällskap hem jag höll på och skratta ijhäl mig  Känns som gamla tider hihi sällskap hem från stallet lite halvtrötta onödigt flumma och de är askallt haha.

Dumma lillerud kunde väl ligga i stan så hade ni inte behövt flytta!?:((((

Fast det är bra att dom är home nu:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Imorn möter jag upp Angie runt tio i nio pga av hennes missa buss skräck så hoppar Jonnurt o Mimi på senare tror jag.

Taggat!

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska sova.

Puss!

Av rebecca - 27 december 2010 15:02

För min del är absolut den här!

Guu va smidigt att hänga upp kan ha den i rummet lix o kläderna hålelr sig ju raka då också. HIhi perfa!  



  

Av rebecca - 27 december 2010 12:55

Fyfan va gött det är att kasta allt gammalt skit man har på sitt rum och ta ut en gammal kartong sen vi gjorde om mitt rum och ett gammalt nattduksbord. Underbart kanske till och med flyttar tillbaka!  

Vet iaf några saker som ska inhandlas bla en va heter de klädstång? Så jag kan hänga kläderna stället för att kasta dom på sängen. Och sen vill jag ha mitt rum lite mysigare ju. Så det får med fixas tur att mamma är suverän på att inreda  

Nu ska jag fortsätta damma.


Av rebecca - 27 december 2010 11:17

God morgon!

Har inte så mkt att skriva utan att jag sov väldigt dåligt inatt. Funderar på om det är för mitt rum är så stökigt(A JAg funderar på att rensa mitt rum! Asså mitt andra rum där jag inte sover. För jag har ju så jävla mycket grejor jag fattar inte vad allt komemr ifrån. Det ska jag göra idag!

Törs jag ta före och efter bilder? Ni kanske typ svimmar när ni ser eller nått. Renska garederob ska jag göra nu på lovet också.

Jaha då va denna förmiddag gjord.

NU ska jag läsa lite bloggar och sen städa måste hinna vakna till först(A

  

Ovido - Quiz & Flashcards