Alla inlägg den 5 december 2010

Av rebecca - 5 december 2010 22:25

Och Göteborg blev galet sugen på att åka till Göteborg, älskar den staden.


Det gick inte så bra för mig att läsa psykologin hehe(aaaaa


Och det gick inte bra att rida Loffe idag han hade vilat en vecka hehe det märktes böt bett iaf tills imorn se om vi kan få lite mera jobb i ridpasset. Men han är söt. Bölev lite pysslig också smörje lite och greja. Sen har jag Pica tisdag och onsdag ska ha med henne på lektion på tisdag kan bli intressant men tanke på att jag verkligen inte kan rida den hästen. Men alltid nyttigt att rida många olika.


Kände mig riktigt dålig när jag red också huvudet dunkade och näsan rann. Sen när jag kom hem och hade ätit mådde ja plötsligt mycket bättre så jag körde lite cross och grejade. Kollade älskade OC samtidigt.


Asså ja tänker inte vara sjuk länge jag tänker inte bete mig sjuk känna mig sjuk eller se ut som sjuk för om ja ska vara föskyld ge mig fan då halsfluss i en vecka och låt mig va sen!


Hehe he he...

Ska läsa nu. natti:)



Av rebecca - 5 december 2010 12:26

Vaknade runt tio typ kände ingen lust att gå upp så sov till elva tvingade mig upp åt frukost och har gått en timme med hunden. Och gud va hon busar i snön hihi  

Fast ibland är hon lite väl jobbig-.-'


Ska sätta mig och läsa igenom psykologin som jag inte ens har tittat på. Känns bra. Hoppas mamma och dom kommer hem innan tre elelr halv fyra så ja kan få skjuts för plogen har inte plogat så känns inte sådär jättetaggat att gå till stallet.

Ja knarka lite mer alvedon och sen psykologi tur det är mitt favvoämne.

Sommar<3

  

Ovido - Quiz & Flashcards