Alla inlägg den 7 december 2010

Av rebecca - 7 december 2010 20:33

Var i stallet kvart över tre typ borstade av Pica och red. Tänkte bara frammåt! Och det verkade löna sig väldigt mycket för ja fick himla mycket bättre känsla. Så bästa gången hitiils   Sen mockade ja gjorde mat och sen ryktade och sen gav betfor. Sen blev det möte om luciashowen som sakta men säkert börjar bli riktigt bra. Eller iaf en show.

Fixade upp luciakandidats lappen och alla röstlappar.


Fast ganska skönt att få sånt där smått avklarat. Två veckor kvar till showen.


Kom hem typ åtta har ätit och nu ska jag hoppa in i duschen och duscha läääänge.


Har 30 arbeten att göra men de får vänta tills ja känner mig iaf 1% motiverad  

Puss!

  

Av rebecca - 7 december 2010 14:39

Verkligen engagerad skol dag...njaa(a

Idrott som första ja är typ sjuk så vill inte ta ut mig lix men va hade typ styrka o ja häll på att brya ryggen elelr så hoppade kotarna bara rätt. Ja Enelii och Jossa kämpade verkligen på hehehe(A


Sen svenska titta på youtube grejor och plugga till psyk provet och sen psyk provet gick ganska okej tror jag? Man vet aldrig med han men ja håller tummarna.

Nu ska jag gå ner och byta om och åka till stallet Ulrika va sjuk:( Men ja ska ju änå rida Pica så kan vara skönt att rida när ingen tittar. För de är ju inte alltför vackert när ja rider den hästen.

Ska bara sätta på mig 1000 kläder och sen åka. Funderar på att cykla eller gå?

Jobbigt.

Puss hej:)

  

Ovido - Quiz & Flashcards