Alla inlägg den 8 december 2010

Av rebecca - 8 december 2010 22:52

Men vilken underbar låt:')

Av rebecca - 8 december 2010 22:19

Va busig ja är! Eller ja är mest trött fast övertrött och då blir man busig!  


Försöker hitta motivation till att gå in i duschen men den verkar inte infinna sig;e Gast efter ja bloggat ska ja duscha och sen läsa någon rad i min bok och sen sova.


Fixade lite mer grejor inför luciashowen med Klara. Sen kom pappa och hämta mig(a

Sen käk och efterlyst som va himla sorligt idag:(

Duschen vare!


     

Av rebecca - 8 december 2010 15:49

Haha värt de är att blogga när såååå många läser-.-'


Men ja gört för det är kul. Skolan gick bra lite trött på cp-matten bara.

Kollade nyss OC på nyårsavsnittet och guuuud va jag älskar när Ryan kommer in på tolvslaget! Äkta kärlek det där.


Ska byta om elelr dra på mig ett par mjukisar och gå till stallet. Får bli dagens motion promenad från stall fram och tillbaka. Och inga läxor orkar jag göra idag(a

 Börjar imorn när jag inte har något stall heller.


Ovido - Quiz & Flashcards