Alla inlägg den 11 december 2010

Av rebecca - 11 december 2010 23:01

Även fast man skrattar o allt verkar okej så finns det där bak i huvudet jag kan inte förstå det som har hänt. Jag hade Sessan där förra vintern och ett halv år frammåt. Man har så många minnen.


Och man lider verkligen med se som är drabbade som har mist det finaste de har. Så mycket tid man lägger ner och all glädje. Men nu är allt sorg.

Finns seriöst inga ord.


Spenderade min kväll med mina bästa   


Kan inte sova riktigt än så ska sitta uppe tror ja...

Sluta få alla tankar i huvudet att sluta gå runt

Av rebecca - 11 december 2010 15:44

Fast ja har sett stallet elelr de som en gång var ett stall med åtta älskade liv inuti kan ja inte förstå. Det har inte hänt allt är mardröm som man bara vill vakna.


Jag har iaf jordens finste vänner!  

Av rebecca - 11 december 2010 11:44

Kan inte förstå vad som hänt känner mig helt tom och finner verkligen inga ord.


Ovido - Quiz & Flashcards