Alla inlägg den 6 december 2010

Av rebecca - 6 december 2010 22:04

Asså gud va bra det gick att rida!  

Hann fixa jullappar också för ja fick lite dö tid heheeh.

Ne men Loffe var SÅÅÅÅ duktig! Så roligt när man kan tänka på sin egen sits och på sig själv istället för att ha fullt upp med hästen lix.


Imorn äre Pican som gäller ska ha med henne på lektionen istället för Burre kommer bli intressant men himla skönt att få lite hjälp.

Ja mycket hästar just nu I love it!


Not ja inte lavvar lika mycket är att ja inte läst på ett skit till psykologin imorn och inte tänker ja göra det heller. Fast ja är konstigt nog inte trött?


Och huuuur mycket älskade vi inte MAria Montazami idag då när hon ba HALLÅ!? i värsta grova rösten ja tjöt av skratt! Hon är ju bara bäst!


Nu ska jag hoppa i duschen så mamma kanske slutar tjata nån gång-.-

Lämnar er med en låt som fastnat i mitt huvve.

Av rebecca - 6 december 2010 15:25

Imorse när jag satt och skulle just börja sminka mig börjar jag blöda näsblod vilket jag gjorde igår också men igår var det väldigt mycket mildare än idag. Ja blödde nog i en halvtimme! Det bara forsa och blod ur munnen, båda näsborrarna och klumpar och usch   Inte kul så jag blev en halvtimme sen till första lektionen men de var okej.

Vi hade matrialvård på ergonomin=vi städade alla skåp fast det var väldigt soft ändå.

Sen hade vi samhäll tror jag och då kollar vi på film och sen luch och sen Solveigh hela eftermiddan men vi gick genom prov så de var gnaska soft ändå.


Kom just hem och har käkat ska byta om och gå till stallet. Törs inte cykla när de inte är plogat det var ashalt på vägen hem.

Så dags att byta om och åka till LoffePoffe.

  

Ovido - Quiz & Flashcards