Alla inlägg den 1 april 2012

mys

Av rebecca - 1 april 2012 22:50

Somsagt myskväll heeela kvällen. Men just hem typ. Känner tyå för o sitta uppe havla natten läsa dåliga bloggar och lyssna på bra musik. För när man har lov vill man verkligen ta tillvara på all tid som finns. Eller så släcker jag ner datorn och lägger mig och läser istället. Imorn blire prommenad med Emelie på morron typ och sen tror jag de blir stall på kvällen beroende på väder. Hoppas att det blir sådär fint igen! var ju helt underbart.


Puss

   


Av rebecca - 1 april 2012 13:53

Kunde ju inte somna inatt var så himla pigg! Men tillslut somande jag och vaknade av att klockan ringe tio i åtta. Gick upp åt frukost och hämtade Mimmi så åkte vi till stallet och hejja på Jenfi o Embla som var supermegaduktig!!! 

Sen har vi mest hängt på ridskolan och tittat på dem som tävlat så det var himla mys.


Ärligt talat känner jag verkligen inget sug efter att tävla just nu.  Kanske är för jag inte tränar heller och rider en hoppehäst;) men det är så skönt att verkligen bara rida för det kul och vara nöjd så   Iaf kom hem tyå nyss och har käkat lite mat och ska lägga mig i sängen en timme har frusit alldeles för mycket. men ska inte sova utan läsa lite. kan verkligen inte sluta haha nöörd 

 Ikväll blire tacomys och Bigbrother med tjejerna. Så länge ja kan titta bort när det är Tenny? och nån översätter när han den där pratar så kan väl titta höhöhö

Puuusss


Av rebecca - 1 april 2012 02:31

Vart en skön springtur i förmiddags och sen lite PA...

Sen har jag läsr ut Elsas Mode kunde inte sluta läsa idag så nu är ja inne på andra boken. 


Ikväll vart de massa mys med tjejorna hemma hos Hanna. Tittat lite dåliga filmer och bara pratat. Bra uppvärmeninig inför nästa helg för då äre påsk och då smäller det heheheh buuus!!!


Så trodde ja att snuten stoppa mig för de stod två mäm och lix vinkade in min bil sen när ja komemr nära så har de inga uniformer så då gasade jag därifrån höhöhö. Läskigt! Men tur att de inte va snuten hade inte haft lust att stanna mitt i stan lix.

men nu ska jag kanske sova? ska hämta Mimmi tjugo över åtta imorn så ska vi hejja Jenfan:D

Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards