Alla inlägg den 13 april 2012

Av rebecca - 13 april 2012 21:10

Jag och Ida åkte och tittade nya tiatanic i 3D  inte för ja tyckte de var stor skillnad i 3D men... Aja fimlen lika bra som alltid o ja jag grina en del haha förlåt IdN skämmer ut oss inför hela bion tur arr de bara va typ 6 stycken lix. Trodde ja ksulle klara mig utan tårar men när hon släpper ner han i vattnet</3


Nu borde ja plugga meeen vet inte riktigt hur jag känner för de. Vart helt trött huvudet för ja blev så ledsen på filmen hahahah tööönt. 

Puss

bilder säger mer än tusen ord...

Tumblr_m28mhkpegj1qgkjwao1_500_largeTumblr_m15tjbtsag1r1hdp3o1_1280_largeTumblr_lyc28lcm7e1r16l3io1_500_large

Av rebecca - 13 april 2012 14:50

Ser så trsit ut med en skolgrej som rubrik men idag vare som sagt PAredovisningar. Gick smärtfritt inte så skämmit eftersom alla gick förbi vårat haha. Men kan säga att det verkligen inte gör nått. Jag hatar o redovisa för massa folk men de va mest lärare.

Hemma runt elva typ så har skrivit alla anteckningar till tentan så bara o börja plugga nu. Mår dåligt redan haha. Ne men de känns skönt bättre att ha bra papper att plugga med lix. Sen har jag vilat lite också höhö men ska plugga lite nu och sen försöka ge mig ut på en springtur.

sen äre ju faktiskt fredag idag inte för ja ska göra nått speciellt men ändå fredag lix 

  

Ovido - Quiz & Flashcards