Alla inlägg den 16 april 2012

Av rebecca - 16 april 2012 21:19

Var piggggg idag haha men hon kändes faktiskt väldigt fin lilla gumman. Ska bli lite uteridingen sen här också så då ommer hon bli riden fler dagar i veckan så det är ju bara bra. har dock aldrig ridit ut på henne men ja och Irene får planera in nån dag.

Nu ska jag orka ta mig till duschen och sen plugga wiee....

Puss

 

Av rebecca - 16 april 2012 13:11

Sitter i skolan och håller på o väljer ett relignsarbete men ja ska jobba om en sekt som typ bydde ett samhälle på en ö och den drack alla gift och dog. Kan nog bli intressant faktiskt har sett en dokumentär sååå vet lite.

Ja och Emelie ksulle cyklat idag men ja var så seeeeg så de blev bilen istället höhöh ska ta mig lasarettet och lämna mitt passekort också men kanske kan fixa det imorn.

Ikväll blire Maggieridning äntligen! Har haft så äckligt mycket att ja varken känt mig motiverad eller att tiden har räckt till. Men ikväll så. Sen   kan man ju börja rida ut nu också när det är ljust länge så de är braaaa.

men nu har vi snart sanhällskunskap sen hem vil lvila  på sängen typ plugga tyyyp utan och somna vore också en fördel.

Pusss

Smartphowned.com_220375_1334169579_large


And-thats-how-you-become-a-good-girlfriend_largeSmartphowned.com_192068_1331567449_large

Ovido - Quiz & Flashcards