Alla inlägg den 12 april 2012

Av rebecca - 12 april 2012 23:38

Tror jag renskrivit allting nu till sjukvårdtentan 

PA:t känns klart får sätta ihop det i helgen+ redovisning imorn. Skämmit men får stå ut haha.

Var uppe och sprang i aggerusspåret som förvrigt är 1000 gånger bättre än nobel + att de bara tar tio minuter typ att cykla till aggerud så de är perfekt uppvärmning. Sne hme plugga igen men nu känner jag mig klar för idag. Trodde jag skulle få sitta hela natten typ men ja har jobbat på bra.

Ska läsa lite bloggar nu innan jag lägger mig.

PUUSSS

+ att de är fredag imorn  

    

Av rebecca - 12 april 2012 17:36

Asså seriöööööst. Okej varför laggar alltid allting? Nu när ja äntligen är klar med mitt PA och tänkte sätta ihop de så tar pappret i skrivaren slut. Allt bara krånglar men nu borde jag vara klar. Ska fortsätta skriva rent alla anteckningar till provet nästa torsdag. mmmm va roligt-.- elelr inte. Asså ja få fetaste IG på det.

Ska nog upp till agerruspråtet och springa lite sen. Blir så jävla stelt och sitta vid datorn heeeeela dagen typ men ja måsteee. Och jag hatar o göra sånt jag inte vill göraaaa.

Så slutgnällt nu ska jag fortsätta plugga.

sen kan gärna livet sluta vara så komplicerat kan lix bara fokusera på en sak i taget blir lite röringt masssa...


Ovido - Quiz & Flashcards