Alla inlägg den 11 april 2012

Av rebecca - 11 april 2012 20:33

Värsta pluggångestdagen idag! Verkligehten har kommit ikapp:( Var ju hemma igår så va min första dag i skolan efter lov och allt. Men vi kollade lite film på morron och sen fixade jag o Emelie massa inför PA-redovisningen på fredag. Så dukita va vi hade spotify o litte fika så gick de allt bra;) Sen hade jag fotografiskbild men vi va bara tre stycken där som vi var i klassen också på förmiddan  så ja gick från fotografiska efter en halvtimme .Borde ha stannat men orkade inte höhöhö.


Så åkte ja hem och har suttit här framför datorn för ag har skrivit om mitt PA på alltför många sidor. Har skelettet och hjärtat kvar men de fixar jag imorn så kan ja sätta ihop det sen. Så kan ja lämna in de så behöver ja aldrig mer ha PA i mitt huvud.

Har lite pluggpause nu får nog fortsätta sen ja komemr hem elelr nått eftersom vi har båda religonsprov och sluttenta i sjukvården nästa vecka. Asså dör verkligen:(  Kommer få plugga 24/7 men de spelar ju änd ingen roll efter ja ändå kan sova. Somnade efter tre inatt och då gjorde ja allt för att göra mig trött. Läsa bok, kolla tv , plugga ögonbindel iaf de va för ljust men nä. Ja somnade inte. Men aja.


Bitter tjeeeeej.....  

PUSSSS'

X_c3ea6fb4_large


Ovido - Quiz & Flashcards