Alla inlägg den 4 april 2012

Av rebecca - 4 april 2012 22:19

Nystödat rum , ny bäddad säng, duschad och skorna kom idag o imorn äre studentskivan och sen fredag o sen lördag. Det känns fan bra! 

Nu ska lägga mig och läsa Elsas värld. Lite lätt beroendeframkallande dom där böckerna.  Ne läsa vare ja hihi

Puuuusss

Av rebecca - 4 april 2012 20:12

Promme med jenfan ikväll myysss. Gick även med Donna en sväng.

Och gissa vad jag fick för unbart sms förut?!? Att ina skor kommit så kasta mig på cyklen ner till Willys och hämtade dom och dom var perfekta. Asså lycklig tjej 

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch sen bädda ner mig i sängen och titta på nån film.

ne nu blire dusccch

Puuus


558897_400933319936140_191106967585444_1389055_2054716171_n_large

Av rebecca - 4 april 2012 11:49

Känner mig sådär riktigt het i mjuisar och en engergi o miljötröjja hahaha herreguuud. Vi tackar för att det finns solglasögon iaf de räddade mig på stan förut orkade inte sminka mig. Köpte lite små plock sånt där tråkigt men nödvändigt.

Så nu borde allt va klart till helgen. Skulle dock vilja ha ett par svarta jeansleggins men hitta inga så det får nog va.  Sitter och håller tummarna så jävla hårt att skorna kommer idag eller imorn!! Dom va i Örebro nu iaf hahah bra när man kan se vart dom är.

Iaf red en väldigt pigg Maggie igår som var så himla duktig! Vilken energi hon hade haha. Red massa övergångar och sånt. orkade inte bråka med henne om massa skänkelvikningar så då fick jag tänka om. Men de som är så kul Maggie är hon är så hima possitiv till allt öven om hon tycker det är jobbigt.


Ja funderade på om jag kansek skulle plugga men orkar verklgien inte. Kul att PA ska vara klat om typ en vecka. Hej ågnest! Nerrå men ja borde...men ja orkar inte. Ska nog ta en långprommis sen tror jag iaf.

Puuussss

 



Ovido - Quiz & Flashcards