Alla inlägg den 15 april 2012

Av rebecca - 15 april 2012 21:13

Skönt att jobba idag fakitskt dels för jag inte jobbat på länge och för att dagen gick så fort. Allt har flytit på så himla bra så det var sköönt. Fick gå typ halv nio också så det var snällt har nyss ätit lite mat och ska nog bädda ner mig i sängen och titta på nån dokumäntär om titanic.  Är så jävla trött min hjärna går på högvarv seriöst kan ingen uppfinna en offknapp?

Nee nu ska ja bädda ner mig sjukt skönt med sovmorgon iaf imorn

Pusss

   

Av rebecca - 15 april 2012 11:45

Överaskningsfest för Jenfi igår haha. Tror hon blev ganska överaskad faktiskt . Så himla kul! Sen vart de såklart fest på dee. Massa allsång som det ska vara innan vi drog ut. Ja o Jenfan drog till NS o resten av gänget drog in på statt.  Men ah hahahah asså ja skrattar bara orkar inte med inne på NS. Varför är saker lätta när det inte betyder nått och det som betyder nått så svårt? Men det var kul dansade och dansade som de ska va. Dock vare inte mycket folk men de var faktiskt kul ändå. tror de är 100% nästa helg också så kanske är mer då.


Ahh log i sängen tills halv tolv nu och gick upp och duschade mår bra som tur är eftersom jag ska och jobba ikväll och börjar klockan ett.

sen ja insett att man inte vet vad man har förrens man förlorat det , att rykten inte är sant och ja ska sluta lyssna på skit.

 Och vissa människor borde skaffa sig ett liv istället för o lägga sig i andras.

Ah nu ska ja göra mig iordning lite innan jobbet

Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards