Alla inlägg den 2 april 2012

Av rebecca - 2 april 2012 21:14

Hitta ett par så sjukt snygga skor på skopunkten som ja beställde. men när ja tryckye bekfräfta order så blev de error?!!? WTF! så ja vet inte om beställningen ens gick iväg? Vill ju inte beställa 2 gånger heller. Men får väl ringa kundtjänst imorn kul...att de alltis ska krångla blir så sur.


Jag hade ju tänkt åka till Örebro imorn innan ja av ren slump kom på att jag ska vara på förflyttningutbildning hela dagen imorn. Tänk om ja inte kommit ihåg de! så de va tur.  Så imorn har jag förflyttning hela hela dagen sen Maggieridning på kvällen.Låter bra då blire lördag snart;)

Pusss


Av rebecca - 2 april 2012 10:39

Go morgon!Sitter och äter frukost mm bästa målet på hela dagen. Men ska snart byta om för ja Emelie ska va lite hurtiga med en promenad nu på förmiddan. Perfekt start på dagen att komam ut direkt tycker jag. Tex. sppringa på morgonen sååå gööttt.

Kul att jag kunde somna inatt  då blev galen ärligt. Var pigg och min jävla hjärna måste ju tänka på övertid också och när man ändå inte vet så kan man ju inte komma fram till nått? Haha orkar inte.

Men nu ska jag göra mig klar så Emelie slipper vänta

Pusss

557877_10150642044478595_270594433594_9257032_336792744_n_large

Ovido - Quiz & Flashcards