Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Nationella prooov

Av rebecca - 25 april 2012 10:48

Som faktiskt gick riktigt bra man kunde skriva om typ dagens träningshets och hur perfekt man ska vara hela tiden. Och jag som tycker idealet idag är helt sjukt hade inte allför svårt att få ihop en text. Ingen människa är perfekt och man kan inte vara det heller. "våra brister gör oss till människor"


La mig tidigt igår va så himla trött så låg och läste lite och sen somnade men vaknade igen vid två och kunde inte somna om förrens typ 5!! så himla jobbigt:( men aja nu är provet gjort och jag funderar på om jag ska vila lite och sen sätta mig med religonsarbetet. Ska skriva om en sekt så är intressant iaf. Men tror jag ska lägg mig i sängen och läsa lite först.

Puss

Tumblr_m2y48etami1qdg24yo1_500_largeMencanta_large

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rebecca - 27 maj 2014 23:48


Sitter här i min lägenhet nyduschad och känner mig sådär vam och lycklig. Älskar min lägenhet.   Idag har jag jobbat dock bara mellan 7.30 i 12.30 men så kul o se mina arbetskamrater. Min älskade tan har dock gått bort de är nackdelen med det här...

Av rebecca - 22 maj 2014 18:39


Hur gick de på matteprovet då? FÖRJÄVLIGT.  Orkar inte ens tänka påt. Mensvärken från helvetet också. Usch vilken deppig dag. Lägenheten ser ut som fan. Funderar ärligt på en städerska ibland. Eller att sluta vara så stökig av mig?  Kul liv . Gla...

Av rebecca - 21 maj 2014 17:53


Hello! Ja det var länge sen. Så vad har hänt. Jag har jobbat, pluggat, festat, träffat någon bra, sabbat det bra, träffa den person som sårade mig o vi har rett ut allt och är vänner, ridit min häst alldeles för lite och lagat min dator. Kul liv va...

Av rebecca - 5 januari 2014 00:54


Hej! Nu äre 2014 o de nya året firades in med Jess på diverse fester. Dock var jag lugn o städad. Böev utgång igår med Jess så nu har ja busat av mig igen haha. Börjar 7 imorn...suck med 90 minuters rast ¨på hela jävla dagen. Suck. Längtar eda till...

Av rebecca - 22 december 2013 01:42

Det som är bra när man har ett nattdjur är att dom med är vakna på natten. Polly springer i hjulet här brevid och jag drömmer om gårdar. Det är inte det att jag vill ha en hästgård eller en megastor gård utan vill bara ha ett mysigt hus på ett lantli...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards