Alla inlägg den 2 juli 2011

Av rebecca - 2 juli 2011 14:17

Jag är på sjuuukt bra humöör!  

Putte gör mig high on life alltså! o tänk at tde är fyra dagar kvar haha OMG kommer inte överlvea putte iår asså.


Var nyss ute med Donna o det är ju jättevarmt ute o jag hade tjocktröja. Funderar på om jag ska springa elelr sno tvn o ta crossen en stund. Får see. NU ska jag hitta på något iaf min rastlöshet tar över. hehe.

Puss!


Av rebecca - 2 juli 2011 11:08

Igår så körde jag och mamma o nu äre dags att börja körskolan inte för ja kan helt perfekt men ah de är dags. Fast efter putte så klart hehe.  Efter det åkte jag till stallet tog hand om Dompan fixa maten o sen pyssla lite.

Sen mötte jag upp Angie o Hanna o jenfi på OK för o  käka glass var ju så sjuukt varmt igår. Sen åkte jag Hanna o Angie o cyklade lite o sen åkte hem. Det var allt i korta drag.

100 suns har ingen filmat än från P&L:(( Det är hemskt. Aja komemr väl upp när alla har nyktrat till elelr nått.

NU ska jag gå ner o leta efter en mysig tröja o mysa ner mig i soffan en stund:))

Ovido - Quiz & Flashcards