Alla inlägg den 24 juli 2011

Av rebecca - 24 juli 2011 21:03

Asså Dompan var såååå duktig idag igen! Blir helt lycklig av han  

Vi plaskade runt på hoppbanan red avbrott o igångsättnngar o lite fattningar. Jag har fått värsta dillen på att göra fattningar. Han var skitduktig! Annrs brukar det gå så dåligt när jag rider på hoppbanan men idag var jag faktiskt riktigt koncenterad= dompis koncenterad också.

Nu måste vi bnoka en Ulrika träning i veckan.


Nu ska jag duscha o åka till Lollo. Snabb jag är känenr jag men det var länge sen jag var sist kvar i stallet men det är så myyys!

Puss!  

Av rebecca - 24 juli 2011 06:25

Så kul vare o träffa Nea igår!O festen var hur kul som helst. Vi började hos Hanna först o gick vidare till Nea senare. Alla satt o drack o spela "jag har aldrig" o massa mys!

Nu ska jag till jobbet o jobba till klockan tolv. Känns faktiskt rätt okej konstigt nog men orkar ändå inte...hade inte vart dum o ligga kvar i sängen lix. Hoppas tiden går fort!

Nu ska jag fixa klart de sista o åka.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards