Alla inlägg den 28 juli 2011

Av rebecca - 28 juli 2011 23:16

Efter jobbet åkte jag och solade fick lite mer färg hoppas jag. Man får fakitskt fuska lite när solen inte skiner allför mycket ute lix. Men det var galet skönt o sola jag var nära på o somna. Sen kom en skitbra version på en låt som jag måste hitta! Vart helt kär den sjöngs precis som jag tycker att den borde bli sjungen.


Sen efter det åkte jag hem och sen mötte upp Angie så gungade vi hihi så gulligt! O sen kom jag hem nyss. Och nu efter jag skrivit klart det här ska jag sova. Börjar kvart över elva imorn så får ju en rätt lång sovmorgon och sen äre helg  

Men jag är verkligen på "ligga hemma o titta film" humör så myys ju.

Godnatt<3

du är underbart bra:D

 

Av rebecca - 28 juli 2011 17:12

Jag är trött och vill bara vara hemma. Men jag ska iväg och jobba...men tur att det bara är 3 timmar.

Jag var ute och sprang förut så härligt! bara ett varv dock eftersom jag varit sjuk och fortfarande äter pencelin men nu kan jag knappt vänta längre. Jag får spring i benen. O nu borde jag byta om och börja åka snart.

nej nu ska jag byta om!

Puss!

    

Av rebecca - 28 juli 2011 14:34

Av rebecca - 28 juli 2011 12:27

Igår var idN här på besök vi åt massa melon o gjorde kladdkaka:$ o kollade på en så jävla vidrigt äcklig film! Så idN sov kvar här inatt haha moget eftersom vi bor en gata ifrån varann hihi. Mys !

Men klockan ringde nio imorse för jag hade körlektion. Det gick ju bra *host* det här med o växla är inte riktigt min grej. Men aja nu ska jag träna o träna eftersom de är lite stängt på körskolan o sånt. Så det blir bra. Sen åkte jag  till grodden och köpte nya stövelstrumpor mina är så hela menar jag:$ o sen nya ridhandskar.

Dom hade faktiskt ett par snygga stövlar men jag vill ju inte ha snörning.

Jag vill till hööks!

Men Örebro på lördag med Idn blir perfekt vill ha nya kläder. Känns som jag  aldrig har något.

Nu ska trot elelr ej städa;( Buhu!

filmen vi såg usch!


Av rebecca - 28 juli 2011 09:19

Har körlektion om 25 minuter!hii skriver mer nä jag komemr hem

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards