Alla inlägg den 29 juli 2011

Av rebecca - 29 juli 2011 21:11

Red utan stigbygar idag alltså tog bort dom helt gör så ont o lägga upp dem. O helvete vad jag hatar att sitta ner haha! Dyngskumpigt!o så jävla jobbigt! Men bara o träna på. han skötte sig fin fint iaf. Om jag kan sluta tänka på annat ibland och bara ha fokus på hästen.

Men ja vill rida bommar någon dag tror nån mer säkert vill vara med så kan vi boka nya eller nått någon kväll. Fast man kanske ens måste boka? Inte så många där en fredag/lördagkväll lix. Men vi får se.

Duschade av hästen iaf som ville ha morot o va söt så han fick en morot:$


Sen cyklade jag hem o här sitter jag. Imorn blire Örebro med Idn jag är sjuk shoppingsugen.Så det ska bli kul!

Puss!


Av rebecca - 29 juli 2011 17:01

Nu ska jag snart byta om och åka till stallet. Kommer löka sönder för det är typ 200 grader varmt ute. Och jag har ingen plan idag jag hatar när jag inte har det blir så mycket lättare att rida då. Jag är på lite bommar humör fats vi borde rida lite dressyr. Hmm svårt ju!

Aja ska nog åka upp nu iaf så kan jag sega där hela kvällen hehe. Så kanske jag komemr på en bra plan.

Puss!

Kanske ska ta med kameran o ta lite kort på Dompan? Har inga alls haha:;(

Av rebecca - 29 juli 2011 10:28

Sitter med okammat hår i mjukisar o ska åka t jobbet om en kvart.  Jobbar 11.15-16 jag som inte är ett fan av att jobba t 16 tur att jag ofatst inte gör det. Iaf efter jobb blire stall. O sen äre oplanerat men jg känner verkligen för att göra ingenting tror jag. Jag är ju rätt spontan(A)

Nej nu ska jag sätta fart!

Pusssssss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards