Alla inlägg den 21 juli 2011

Av rebecca - 21 juli 2011 21:45

Nu ska jag sova o ladda jobb o stall o sen helg!  Man har knappt koll på dagarna när man har lov ju.

Godnatt:)

 

Av rebecca - 21 juli 2011 19:55

Jag o Ida hade planerat stan imon men eftersom jag ska jobba imon så åkte vi ner en snabbis idag istället. Så typiskt oss att åka typ fem när stan stänger 6 haha. Iaf köpte jag

Ett linne

4 par trosor

en bh

Rean är ju sjuuukt urplockad så det är lite synd. Vill in till Örebro men vet inte när jag ska hinna det igentligen. Iaf sen gick jag en promenad med Donna o nu sitter jag här. Är så himla trött!

Funderar på att lägga mig o kolla på GG fakitskt.

Puss!

 


Av rebecca - 21 juli 2011 16:10

Jobb  idag o sen fick jag lite mer jobb  imorn.

Skönt o komma hem idag iaf är så trött! O behöver städa o tvätta. Vuxen tjej!

Har nyss käkat o nu ska jag vila lite o sen sätta fart.

Puss!



Ovido - Quiz & Flashcards