Alla inlägg den 27 juli 2011

Av rebecca - 27 juli 2011 17:53

Dopman var snäll idag och träningen gick bra= jag blev glad. Men fan va jobbig han är när han verkligen kämpar för att inte ge efter den jäkeln;)Då blire dubelt så jobbigt men kul äre:) O känns så kul när man känner skillnad.

Men imorn äre inte min dag o sen på fredag får vi ser vad jag hittar på är lite hoppsugen igen.

MU ska jag försöka komma i duschen o sen ladda filmkväll med idN.

Mys!

Puss!

 

Av rebecca - 27 juli 2011 12:59

Då har jag o IdN varit o solat fett skönt! Fast tyckte inte ja blev nåe brun buhhu:( Sen köpte vi vattenmelon som vi ska mumsa på ikväl ltil len bra film. Men nu ska jag byta om och åka till stallet för lite träning.

Puss!

Av rebecca - 27 juli 2011 09:39

Fan va fint väder! Men jag o IdN ska ändå åka o sola sen(A) Jag har inte solat på 100 år känns de som ju. Så det ska vi göra idag. Sen ska jag försöka ta mig upp till granngården o kolla på några saker bla ett par stövlar om de har några.


Sen får vi inte glömma att det är lön idag också mohaha gött äre iaf! vill så gärna in till  Örebro men jag vet inte när jag ska hinna. Tjejorna var ju där igår men jag jobbade ju då:/

nej nu ska jag sätta lite fart

PUss!

Ovido - Quiz & Flashcards