Alla inlägg den 9 juli 2011

Av rebecca - 9 juli 2011 13:36

Ja, Håkan ikväll är jag fan din!!

Ärligt höjdpunkten på Putte är ikväll jag är helt skakis nu typ! Omg jag kommer dö mitt hjärta när han går upp på scen.

Shiiit åhhhhhhhhhhhh vad jag LÄÄÄNGGGTTTTAAAAARRRRR

OMG Håkan ikvälllllllllllllllllll

:DDDDDDDDDDDDDDDDD

Av rebecca - 9 juli 2011 02:37

De i Dead by April är fan bland det snyggaste jag sett! Jag trodde jag skulle dö så sjukt jävla heeeeeeeta!

Annrs vare drag på både björnstammen o SMK men på SMK vare fucking crazy så vi gick lite in o ut. Mina blinkande brillor rockade iaf;D

Sen vare The Ark o när dom sjunger "forever young" så dör jag lite! Det är såå vackert på nått sätt. O sen att det var issta gången de spelade i stan o jaa åh de var så bra!

IMorn äre HÅKAN<3


Nu ska jag sova för ja faattar inte ens att jag bloggade men ah.

Natti.)


Ovido - Quiz & Flashcards