Alla inlägg den 25 juli 2011

Av rebecca - 25 juli 2011 09:27

Åkte u till Lollo igår o mötte upp resten av tjejorna. Käka lite glass o prata spökgrejor hela kvällen så tillslut var alla så uppslrämda så att vi inte ville åka hem.  Så jag Jonna o Mimmi sov kvar. Vi satt uppe o tittade på någon film till typ 2 sen gick Jonna o Lollo upp o la sig och jag o Mimmi sov på soffan. Fast jag och Mimmi sov ju dock inte vi satt uppe o pratade till klockan 7. Och eftersom jag gick upp klockan sex igår morse så dyngnade jag. Men runt sju där sen slumrade vi till.


JAg vaknade några gånger och när jag vaknade kvart i nio bestämde jag mig för att gå hem jag ska ju jobba halv elva. Så jag har sovit drygt 1 o en halv timme inatt haha. När jag kommer hem ska jag sova dirr iaf.


Försöker äta lite frukost också men mitt pencelin gör mig så illamående usch:(

Lite kläer kanske också? Sitter i handduk.

PUss!

Ovido - Quiz & Flashcards