Alla inlägg den 31 juli 2011

Av rebecca - 31 juli 2011 23:44

Åkte till stallet så ja va där till halv 6 fixade allt o sen blev det segt haha. Satt o prata med alla i stallet o plötsligt var klockan halv sju. Så fixade både mig o Dompan så gick vi till nya o red fram. Så kom  Madde så körde vi lite träning. Men det gick bra bara asgrymtjävlajobbigt! Men vi kämpade på:) Så jag är nöjd han måste bara hitta "gå fram knappen" själv. Men vi kämpar på. Jag o lilla skrutten.


Hade med kameran också så tog lite bilder på han men lägger upp det imorn  för jaghar ingen kabel. Men efter stallet så åkte jah hem duscha o käka osen åkte till Jenfi o brudarna o myste lit men nu ska jag sova för jag börjar 7 imorn o är redigt trött.

Puss!


...

Av rebecca - 31 juli 2011 16:35

Nu åker jag o mitt skitiga hår till stallet för lite träning lite senare ikväll.

Puss!

 

Av rebecca - 31 juli 2011 12:29

Asså Juli är slut imon:( Fatta att det är 2 veckor kvar innan skolan börjar o sommarlovet är slut. Det är hemskt!

NU har jag just ätit frulle o ska ut o lägga mig i solen man måste ju passa på. Har dock en känsla av att jag komemr bli redigt uttråkad efter 15 minuter o gå in o göra något annat haha. Eller så somnar jag.

Puss!

Av rebecca - 31 juli 2011 00:59

Jag o Angie åkte till konsum o allt köpte lite gott och skulel till sommarhagen meeeeen hamna hos Jenfi. Så vi fikade o fixa iordning dom för kvällen o lite grejer.Sen lämna vi dem vid statt o åkte hem. Så nu ska jag sova.

Imon blire träning med Dompan iaf:D

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards