Alla inlägg den 14 juli 2011

Av rebecca - 14 juli 2011 21:46

Gick bra att jobba är bara dötrött när jag komemr hem. Hatar att vara slut på engergi. O bara för jag är förskyld varför inte lite tandvärk också? Min vänstra visdomdstand gör så jävla ont så jag dör. Jag blir fan inget visare av de där tänderna.  Nej haha vilket dåligt skämt förlåt jag är trött.


Imorn ska jag försöke gå ner till centrala och fixa lite körlektioner. Men det känns så vuxet och läskigt! Men jag vill ju ha det där kortet lix. Dags att börja alal är vi barn i början. Och jag kan ju koppla bara att det inte är klockrent lix(A)


NU ska jag sova.

Natti:)

Av rebecca - 14 juli 2011 16:15

Min rastlöshet är hemsk fast jag jag orkar ju inte göra något? Tur jag ska iväg att jobba om nån timme. Jobbar dock bara til lnio så det är ju lungt lix. Men jag vill gå på stan o gå ut o springa men det lär ju inte hända på 180 år så som jag mår. JAg mår rätt bra men är så himla snorig och har ont i huvvet.


Gått hemma hela dagen idag utan ett skit att göra. Aja ska sova dirr när jag kommer hem sen iaf.

Puss!:)

Tumblr_lo7w8hkm2p1qh6li2o1_500_large

Beautiful-black-and-white-blackandwhite-imperfect-party-perfect-favim.com-41011_large


Av rebecca - 14 juli 2011 14:57

"När jag dunkade huvudet i stengolvet kändes det bara riktigt på nått sätt"

 

Ovido - Quiz & Flashcards