Alla inlägg den 11 juli 2011

Av rebecca - 11 juli 2011 22:34

Att bli frisk så fort som möjligt tack!

Dagen har bestått av massa film bara synd att jag aldrig kan hålla mig vaken bara somnar antingen mitt i eller så jag missar slutet. Trött tjej.

Köpte iaf en asmysihkofta på gina idag mmm bara älskar den  

NU ska jag sluta kyssna på en o samma låt hela tiden och byta hihi. Fast inte kan jag sluta lyssna på Håkan.

Puss!

Av rebecca - 11 juli 2011 16:18

ärligt vad piss jag mår! Inatt var HEMSKT shit vad feber jag hade. Usch ryser bara jag tänker på det.

Var med mamma i Örebro iaf vilket jag inte borde ha gjort mår as igen:(

Men nu har jag lånat lite filmer av IdN så ska bädda ner mig o soffan och titta film hela kvällen.

Puss!

Av rebecca - 11 juli 2011 09:47

Inatt hade jag sn feber så jag trodde jag skulle dö. Frös o blev varm om vartannat o dyngförskyld.Känner mig mkt bättre nu men inte alls helt bra. Skräll att jag blir sjuk efter putte lix. Aja bara hoppas jag blir frisk snart! Ska försöka ta det lungt iaf.


Nu ska jag äta frukost iaf.

jag ser inga gnistror slå ifrpn min egna glöd

Ovido - Quiz & Flashcards