Alla inlägg den 19 juli 2011

Av rebecca - 19 juli 2011 16:43

Vaknade runt halv tio käka frulle åkte till jobbet. Jobbade till 3 sen hem o här sitter jag. Ska byta om och åka till stallet och rida Dompan! Jag har inte ridit på 2 veckor tror ja:( Så idag blire nog ett pass i ridhuset  


Sen komemr flickorna hit för lite mys så jag borde sätta fart så jag är klar när de kommer.

Puss!

"every step that I take is a another mistake to you and every second I waste is more than I can take"


Av rebecca - 19 juli 2011 00:30

Sådär då vare slut. Sitter nyduschad o ska byta lakan i sängen hihi så mys så jag sover riktigt bra det behövs efter den här dagen.

Var ju fröst på körskolan dåo sen åkte jag o mamma till vct träffa doktorn som jag fick lite pencelin utav. Att Putte alltid slutar med pencelin? Iaf så det var bra. O sen tyckte han att vi skulle be om akuttid hos tandläkarn för munnen då. Så mamma ringde dirr när vi kom hem o vi fick en tid dirr!:)


Så vi åkte upp min tandläkarskräck är inte at leka med! Så var lagomt nervös. Iaf träffar värdelns sötaste sköterska som lovar INGA sprutor. IAndis kommer in o kolla litte o bara

-vi behöver nog ge henne en spruta

Gissa om jag tjöt haha skämmit men asså ärligt jag tål inte tandläkarsprutor jag sövs hellre typ. Jag verkligen HATAR dom. JAg bara dog där i stolen så sa sköterskan typ att vi kan prova utan lix. Så det gjorde vi. Det han gjorde var att spola rent mellan tandköttet över visdomstanden o visdomstanden. Men det gjorde inte så ont så nu är det fixat också.

HOPPAS att de håller sig så för annars kan en operation bli nödvändig.


Sen hem o jag var helt färdig typ så somna på soffan vaknar fem och åker och jobbar. Första gången rom "riktig" personal för mitt intro är slut. Så det kändes lte läskigt men alla är nya o det gick så bra så. Sen åkte jag dirr hem till Hanna där brudarna va så vi lagade lite mat och myste lite. Så gick jag o Anch runt tolv typ.

Så det var min dag lång o händelserik kan man säga. Men nu hoppas vi att jag blir frisk så snabbt som möjligt! Vill komma igång och springa NU typ men pencelinet får ätas upp först.

Bädda rent o sova vare!

Jobb imon också men fick en goo sovmorgon iaf.

Godnatt:)

    






Ovido - Quiz & Flashcards